poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Ramkowo

Nie będę oryginalna jak zacznę od słów "Po warsztatach u Enczy"...:) ale taka prawda :))) Warsztat scrapowy musiałam pochować w kartonach z powodu dzieci, remontu i braku czasu :(  Osładzam sobie te trudne chwile biegając do Scrapstudio :) Dziś (a właściwie wczoraj) był TEN dzień. Dzień "wychodzenia poza ramy wyobraźni" :)  No i ja wyszłam tak:






za co Enczy baaaaardzo dziękuję bo bez niej poległa bym okrutnie ;)))  Zdjęcia autorstwa Enczy!!!!! Chwalić proszę ;)
To rzekłam ja - matkawariatka a teraz odmeldowuję się i idę spać!

Aaaaaaaaaa a już 21 kwietnia DZIEŃ OTWARTY Z ILS Obecność obowiązkowa!!!!!!


i koniecznie zabierzcie ze sobą konkursowe kartki wg mapki!!! Info TU.

5 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się to wychodzenie poza ramy:) piękna koronka...

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja Cię kręcę!!! Piękne,piękne piękne. Cudności po prostu !

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe zdjęcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A w realu jest jeszcze piękniejsza :))

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za odwiedziny :)