piątek, 6 stycznia 2012

W Nowym Roku stare kartki ;)

Tak mi wstyd że nie wiem jak to powiedzieć.........jeszcze w tym roku nic nie wyscrapowałam :///  Dzieci moje są oczywiście najwspanialsze, najmądrzejsze, najpiękniejsze.......itp. itd....ale są też najbardziej absorbujące jakie znam :/  Są dosłownie jak rzepy. Jak się na któreś napatoczysz z rana to do wieczora nie można się odczepić! Ba żeby do wieczora.....młody jeszcze za rękaw mnie ciągnie a młoda padła przed godziną a obudzi się jeszcze minimum 3 razy... Tak więc dziś tylko zaległości czyli kartki świąteczne którym udało mi się zrobić fotki.






I to by było dziś na tyle.... Jak na mnie całkiem sporo biorąc pod uwagę, że piszę tego posta od godziny.....:/ A dla wszystkich zaglądających:
                          WIELKI CMOK W NOWY ROK!!!!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za odwiedziny :)