poniedziałek, 1 sierpnia 2011

URODZINY!

Dziś dzień ważny baaaaardzo...bo mój chrześniak obchodzi dziś 6 urodziny!!!! 6 to nie byle jaka cyfra! To pożegnanie z przedszkolem, to wstęp do szkoły, to czas w którym nasze dzieci zaczynają się starzeć ;) Zaczynają się pierwsze miłości, zawiązują się przyjaźnie, które przetrwają wiele lat, to wyjazdy na kolonie..... Ale ten cas leci....... Qbusiu życzymy Ci samych słonecznych dni, uśmiechu i wielu wspaniałych chwil no i GÓÓÓÓÓRY prezentów!!! Mimo tgo, że nie możemy być razem tego dnia udzielił mi się ten uroczysty nastrój przez to, że Elias cały dzień nucił pod nasem "sto lat...." :))

Spotkała mnie dziś też baaaaardzo miła niesopdzianka! :) Zostałam wylosowana w konkursie sklepu scrapowego scrapek :))))) Szczęście się do mnie uśmiechnęło :) Wyniki są dotępne na świeutkim blogu sklepu . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za odwiedziny :)